Απαράδεκτα τα προκάτ για την προσχολική αγωγή

Εκτός Σχεδίου - Δημοτική παράταξη Νέας Ιωνίας - Λογότυπο

Σχετικά με την απόφαση της Δημοτικής Αρχής για στέγαση τμημάτων της δίχρονης προσχολικής αγωγής, σε προκάτ κτίρια

Η δημοτική αρχή της κ.Θωμαϊδου με απόφαση η οποία πάρθηκε εν μέσω καλοκαιριού από την οικονομική επιτροπή που συνεδρίασε στις 12 Αυγούστου, κι ενώ έχει συζητηθεί και απορριφθεί τουλάχιστον δύο φορές στα τελευταία δημοτικά συμβούλια, προχωρά στην προμήθεια τριών προκάτ“κτιρίων” τα οποία θα τοποθετηθούν στους προαύλιους χώρους του 7ου και του 9ου Νηπιαγωγείου, για να χρησιμοποιηθούν ως“αίθουσες” για τη στέγαση των αναγκών της δίχρονης προσχολικής αγωγής.

Καταρχάς να θυμίσουμε ότι η πιθανότητα χρήσης  προκάτ είχε απασχολήσει από πέρσι τη –νέα τότε – δημοτική αρχή, όπως και την απερχόμενη της Ενότητας, ωστόσο, έπειτα από  κινητοποιήσεις συλλόγων γονέων και αντιδράσεις εκπαιδευτικών  απεφεύχθη, ενώ υπήρξε η “λύση” με τον δανεισμό αιθουσών του ΚΕΒΡΕΦΟ, και τροποποιήσεις άλλων σχολικών αιθουσών. Λύση  προσωρινή και  πρόχειρη που φυσικά  δεν κάλυπτε τις ανάγκες σε αξιοπρεπείς  αίθουσες και συνθήκες για να λειτουργήσει η δίχρονη προσχολική αγωγή όπως θα έπρεπε. Επί ένα χρόνο με τη σύμφωνη γνώμη των παρατάξεων των κ.Μανούρη-Γκότση-Κουκουλάρη η ανάγκη κάλυψης των αναγκών των νηπίων βάλτωνε μέσα από την αναζήτηση διαχειριστικών λύσεων εντός των πλαισίων που έχουν δημιουργήσει οι αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ και των προηγούμενων κυβερνήσεων, της ΕΕ για την εκπαίδευση, καθώς και η πολιτική της προηγούμενης δημοτικής αρχής της Ενότητας του κ. Γκότση, αλλά εκτός της κάλυψης των πραγματικών αναγκών για ουσιαστική δίχρονη προσχολική αγωγή.

Πρόκειται για τις  ίδιες παρατάξεις που παρέδωσαν το ΟΤ 445 στην μητρόπολη, ένα χώρο κατάλληλο για να κατασκευαστεί ένα νηπιαγωγείο, που τόσο έχει ανάγκη η πόλη μας. Τα χρήματα, αλλά και οι ελεύθεροι χώροι της γειτονιάς μας  πηγαίνουν αλλού και για άλλες προτεραιότητες, όπως αποδεικνύεται καθημερινά. Προτεραιότητες που είτε εξυπηρετούν τους σχεδιασμούς της εκκλησίας είτε  διευκολύνουν την κερδοφορία μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, σίγουρα πάντως, δεν ανακουφίσουν τη ζωή των πληττόμενων στρωμάτων και της εργατικής και λαϊκής οικογένειας.

Η δημαρχία Θωμαϊδου  δε βρήκε να δώσει ούτε ένα ευρώ για να προχωρήσει με σχεδιασμό, και τις κατάλληλες υποδομές  η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική,  ούτε για να νοικιάσουν ούτε για να χτίσουν ούτε να επισκευάσουν σχολικά κτίρια. Αλλά βρήκε 95000 για 3 κουβούκλια προκάτ.”Εξαιρετικό” όραμα… Μικρά παιδιά “μαντρωμένα” σε προκάτ κατασκευές. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οραματίζονται την εκπαιδευτική διαδικασία. Υποθέτουμε ότι θα φωτογραφηθούν, με καμάρι, δίπλα στα προκάτ από κοινού με τον περιφερειάρχη και την υπουργό παιδείας, όταν τους δοθεί η ευκαιρία.

Η τελική επιλογή των προκάτ κτιρίων εκτός από τα σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν από τη φύση των κτιρίων δεσμεύει χώρο από τον ήδη περιορισμένο προαύλιο χώρο των δύο νηπιαγωγείων.

Παράλληλα ο τρόπος λήψης της απόφασης, πρώτον μέσω της οικονομικής επιτροπής και δεύτερον χωρίς συζήτηση με τους γονείς και εκπαιδευτικούς, αναδεικνύει αφενός τη στροφή σε ένα ακόμη πιο αντιδημοκρατικό μοντέλο λειτουργίας του τοπικού κράτους που προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ και αφετέρου το υποκριτικό ενδιαφέρον της δημοτικής αρχής στα ζητήματα εκπαίδευσης.

Από τη μεριά μας θα επιμείνουμε με έμπρακτες αγωνιστικές πρωτοβουλίες και με συμβολή στην αγωνιστική οργάνωση των γονιών ώστε να διεκδικήσουν και να επιβάλουν αυτό που πραγματικά απαιτείται για τα παιδιά τους.

Αγωνιζόμαστε για την άμεση εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-6, αποκλειστικά στο δημόσιο, δίχρονο, υποχρεωτικό, Νηπιαγωγείο με όλες τις υποστηρικτικές Δομές σε πλήρη ανάπτυξη.

Με μαζικούς διορισμούς μόνιμου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού.

Αγωνιζόμαστε για Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για κτιριακές εγκαταστάσεις υψηλών προδιαγραφών, και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 αποκλειστικά στο δημόσιο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών.

Κάντε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here