Απογοήτευση για τις υπηρεσίες του δήμου Νέας Ιωνίας, του Ηλία Πεσματζόγλου

Για πολλοστή φορά (απο)γοητευμένος από την αντιμετώπιση των υπηρεσιών του Δήμου μας, είπα να περιγράψω απλά και σύντομα ένα ακόμα πάθημά μου και να το κοινοποιήσω μήπως μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει, έτσι απλά και ανθρώπινα, γιατί εγώ δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη ακόμη!

Έχοντας ενημερωθεί για την απόφαση του Δήμου Ν.Ι. να προχωρήσει σε απαλλαγή από τα ανταποδοτικά δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς παροχής ρεύματος για τις επιχειρήσεις που ανέστειλαν ή περιόρισαν υποχρεωτικά την λειτουργίας τους λόγω της νόσου covid – 19, (σύμφωνα με τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου), επιχείρησα να προχωρήσω κάνοντας την αίτηση, σύμφωνα με τις οδηγίες που είχαν δοθεί κάποια στιγμή μετά τον Μάιο του 2020, μέσω του e-services.

Διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα να καταχωρήσω την αίτηση γιατί δεν είχε περαστεί ο αριθμός του μετρητή μου στο σύστημα. Ενημέρωσα τηλεφωνικά, περισσότερες από μία φορές και συστηματικά από τέλος Ιουλίου έως και τον Οκτώβριο του 2020 τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου μας για το θέμα αυτό, λαμβάνοντας ως απάντηση κάθε φορά διαβεβαιώσεις, ότι θα επιλυθεί και θα με ενημερώσουν.

Φτάνουμε στο σήμερα, 2021, όπου φυσικά αυτό δεν έχει επιλυθεί και προσπαθώ για πολλοστή φορά να ξανακάνω την ίδια διαδικασία και για το 2ο lockdown (κατά το Rocky I, Rocky II κλπ.) αυτή τη φορά, όπου, για να μην μακρηγορώ, οι έχοντες την στοιχειώδη φαντασία, την συνέχεια την ξέρετε…τίποτα δεν έχει γίνει, δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα-εκκρεμότητα και είναι φυσικά αδύνατο να καταχωρηθεί η σχετική αίτηση.

Επικοινωνώ με το αρμόδιο τμήμα, πάλι αρκετές φορές και με πολλούς τρόπους, τηλέφωνα, emails, φυσική παρουσία, λαμβάνοντας κάθε φορά διαβεβαιώσεις ότι έχουν γίνει ενέργειες, τις οποίες δεν μπορώ ούτε να αμφισβητήσω, αλλά ούτε και να επιβεβαιώσω, χωρίς κανένα αποτέλεσμα καθώς το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται!

Παράλληλα επικοινωνώ για το θέμα της άλλης απόφασης του δημοτικού συμβουλίου για την  απαλλαγή-μείωση από τα τέλη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος που βρίσκονται στον πεζόδρομο της οδού Μικράς Ασίας που διέκοψαν ή περιόρισαν υποχρεωτικά τη λειτουργία τους λόγω των μέτρων αποτροπής της διασποράς  του κορωνοιού –COVID-19 και δεν έκαναν χρήση παραχωρημένου κοινόχρηστου χώρου, αλλά και λόγω πληθώρας προβλημάτων που έχουν προκύψει από τα έργα κατασκευής αγωγού ομβρίων υδάτων επί της οδού Αλατσάτων η οποία εφάπτεται με τον πεζόδρομο της οδού Μικράς Ασίας,απόφαση η οποία ισχύει επίσης και έχει επεκταθεί για επιχειρήσεις που πλήττονται από τα μεγάλα έργα στην πόλη.

Καθώς διατηρώ εμπορικό κατάστημα στην οδό Αλατσατών όπου ξεδιπλώνεται το δράμα του περίφημου έργου, για πάνω από ένα έτος τώρα, μπροστά στην είσοδό μας, επικοινώνησα και εγώ για να ενημερωθώ για την διαδικασία της αίτησης και για αυτό το μέτρο στήριξης.

Αφού με ενημερώνουν ότι πρέπει να κάνω σχετική αίτηση, πηγαίνω στο αρμόδιο τμήμα να πράξω τα ανάλογα όπου με ενημερώνουν ότι αυτό αφορά μόνο τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος(!)

Φυσικά, για μία ακόμη φορά διαψεύστηκαν οι προσδοκίες για μία ομαλή, απλή και φυσιολογική διεκπεραίωση μίας αίτησης που αφορά σε απόφαση του Δ.Σ.!

Τι γίνεται ρε παιδιά; Ξέρει κανείς; Γνωρίζει; Υπάρχουν αυτές οι αποφάσεις ή βγαίνουν για επικοινωνιακούς λόγους μόνο; Μήπως είναι προφάσεις έργων υποτιθέμενης μέριμνας των διοικούντων προς τους άμοιρους δημότες;

Για του λόγου το αληθές, υπάρχουν όλα τα email επικοινωνίας, τα τηλέφωνα και τα ονόματα των εμπλεκομένων, όμως δεν τα κοινοποιώ γιατί σκοπός δεν είναι η αναζήτηση ευθυνών, αλλά η διόρθωση κάποιων διαδικασιών, ώστε να μην ταλαιπωρείται κανένας συνδημότης μου και όχι μόνο εγώ ή κάποιοι!

Πρέπει κάποιοι να καταλάβουν ότι ο Δήμος υπάρχει επειδή υπάρχουν οι δημότες τους οποίους πρέπει να εξυπηρετεί, η διοίκηση υφίσταται όταν έχει λόγο ύπαρξης που είναι ξεκάθαρα οι υπηρεσίες που πρέπει να παρέχει προς το σύνολο των δημοτών, μέσα από το οποίο αναδεικνύεται και υπάρχει κάθε φορά ή μήπως κάνω λάθος;

Κάντε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here