“Για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)”, της κ. Χρ. Παπαηλιοπούλου

Για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ)

3 Δεκεμβρίου και η μέρα αφιερωμένη για άτομα με αναπηρία σε όλο τον κόσμο. Παιδιά με ειδικές δυνάμεις γιατί στην εποχή μας θέλει δύναμη από τα παιδιά αυτά και τους γονείς αυτούς που παλεύουν για το παιδί τους να μην βιώσει κοροϊδία, απαξίωση και πόνο από ανεγκέφαλους κάποιας ηλικίας που με γνώμονα ότι αυτοί είναι φυσιολογικοί μεταφέρουν τα ρατσιστικά τους ένστικτα και στις αθώες ψυχές των παιδιών και των εγγονιών τους. Πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση, πολιτισμός μάθηση σε αυτούς που δεν σκέπτονται πως είναι σωστά και ισάξια δίπλα μας γιατί δεν στερούνται σε κάτι αν έχουν κάποια αναπηρία, δεν είναι παιδιά ενός κατωτέρου θεού ίσα ίσα λόγω αυτών που βιώνουν έχουν ανεπτυγμένο το αίσθημα ευθύνης, επιβίωσης, αγάπης, δεκτικότητας. ΣΤΟΠ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ σε αθώες ψυχές πονεμένες, ψυχές δυνατές.

Το κράτος τι κάνει, υπάρχει παράλληλη στήριξη σε οποιαδήποτε αναπηρία, ειδικοί παιδαγωγοί; Διαβάζω θα προσληφθούν θα θα θα, και το κουπί το τραβάει ο γονέας, και εννοώ το χρηματικό, γιατί για συνοδεία, σχολειό για παράλληλη στήριξη τα 700 εύρω δεν τον φτάνουν, πρέπει και επιβάλλεται οι δήμοι, οι πολίτες να πιέσουμε το κράτος να κάνει αυτό που πρέπει και όχι να κωλυσιεργεί, άμεσα, χωρίς γραφειοκρατία .

Σας παραθέτω κάποιες δράσεις τις οποίες τις πήρα από το site: alfavita Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Για παιδιά με αυτισμό 7-12 ετών
Πέμπτη 19/12, 16/1, 13/2, 19/3, 9/4, 21/5 & 18/6 | 17.30-19.30

Με σημείο αφετηρίας εικαστικά έργα από τη συλλογή του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, ανακαλύπτουμε σπουδαίους καλλιτέχνες και πειραματιζόμαστε με διαφορετικά υλικά και τεχνικές. Ζωγραφίζουμε με πινέλα, παίζουμε με τον πηλό, δοκιμάζουμε την τεχνική του κολάζ και του τυπώματος σε ύφασμα. Με την καθοδήγηση εξειδικευμένων παιδαγωγών δημιουργούμε τα δικά μας ατομικά έργα τέχνης και τα παίρνουμε μαζί μας μετά το τέλος κάθε εργαστηρίου.

Ένα ειδικά προσαρμοσμένο εργαστήριο που ενθαρρύνει το παιδί να εκφραστεί μέσω των εικαστικών και να σχετισθεί θετικά με την υπόλοιπη ομάδα αλλά και με τον γονιό του. Μέσω των εικαστικών ενισχύεται η αυτοεκτίμηση και η φαντασία του, καθώς και η λεπτή του κινητικότητα. Επιπλέον, θα δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να ανακαλύψουν έναν νέο τρόπο έκφρασης και επικοινωνίας μέσα από τον δρόμο της Τέχνης.

Το πρόγραμμα είναι ειδικά σχεδιασμένο, ώστε να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των παιδιών και ανάλογα με την δυναμική της ομάδας θα προσαρμόζεται κατά τη διάρκειά του. Οι εικαστικές δραστηριότητες που περιλαμβάνει είναι μελετημένες έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες παιδιών σε όλο το φάσμα του αυτισμού.Αυτοτελή εικαστικά εργαστήρια για ομάδες παιδιών με αυτισμό (διαταραχές αυτιστικού φάσματος) ηλικίας 7-12 ετών.
Κάθε μήνα, η θεματική του εργαστηρίου έχει ως σημείο εκκίνησης ένα διαφορετικό έργο από τη συλλογή του Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή.

19/12: Henri Matisse, Ο καουμπόι, Τζαζ, 1947 & Ο εφιάλτης του λευκού ελέφαντα, Τζαζ, 1947
16/01: Vincent van Gogh, Η συγκομιδή της ελιάς, 1889
13/02: Pablo Picasso, Γοτθική κανάτα με φύλλα,1952
19/03: Roy Lichtenstein, Ανατολή, 1965
09/04: Wassily Kandinsky, Και τα δυο ριγέ, 1932
21/05: Pablo Picasso, Γοτθική κανάτα με φύλλα,1952
18/06: Roy Lichtenstein, Ανατολή, 1965

Σχεδιασμός-Υλοποίηση:
Κατερίνα Ζερβού, Εικαστικός- Εκπαιδευτικός Ειδικής & Γενικής Εκπαίδευσης, Art Therapist /MA in Art Therapy
Βάντα Παναγιώτου, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής/MA in Special Education

Για παιδιά με αυτισμό 7-12 ετών συνοδευόμενα από τους γονείς τους
Έως 8 παιδιά και 8 συνοδοί
Πέμπτη 19/12, 16/1, 13/2, 19/3, 9/4, 21/5 & 18/6 | 17.30-19.30
Τα παιδιά και οι γονείς τους προτείνεται να βρίσκονται στον χώρο του μουσείου 15’ πριν την έναρξη.Χώρος διεξαγωγής: Παιδικό Εργαστήριο

Ελεύθερη συμμετοχή με ηλεκτρονική προεγγραφή.
*Κατά την ημέρα του εργαστηρίου, δηλώσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται με σειρά προτεραιότητας μόνο από το ταμείο του Μουσείου, με την επιφύλαξη της σχετικής διαθεσιμότητας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
E-mail: education@goulandris.gr

Κάντε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here