Mon Kulur Νέας Ιωνίας: Οι αξίες μας καθορίζουν την επιτυχία μας!

Η εποχή που διανύουμε έχει ιδιαιτερότητες και καλούμαστε όλοι μας να συμβάλλουμε, ώστε οι συμπολίτες μας και ιδιαίτερα οι κοινωνικά ευάλωτοι να αντιμετωπίσουν την υγειονομική κρίση με καλύτερους όρους. Ήδη πέρα από τον δήμο, κινητοποιούνται τοπικοί σύλλογοι και πολίτες, καθώς και επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό το κατάστημα Mon Kulur ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση να απαντήσει σε ερωτήσεις μας που θα ενημερώσουν το κοινό για την επιχειρηματική του παρουσία, ως νέα επιχείρηση στην πόλη μας, συμμετέχοντας παράλληλα στη στήριξη συμπολιτών μας αυτή την κρίσιμη περίοδο. Μιλήσαμε λοιπόν με τον ιδιοκτήτη του τον κ. Γιώργο Δημητρίου.

Η Mon Kulur είναι μια εταιρεία η οποία έχει χτιστεί γύρω από συναισθήματα: Διαφάνεια, Κοινωνική και Περιβαλλοντική ευθύνη, Ανθρωποκεντρισμό & Ευθύνη

Γιώργος Δημητρίου

Κύριε Δημητρίου είστε μια νέα επιχείρηση στην πόλη μας. Τι σας οδήγησε στην απόφαση να επενδύσετε στη Ν. Ιωνία;
Η Νέα Ιωνία είναι ένα μέρος ιδιαίτερο. Ο κόσμος είναι ακόμη γνήσιος κι έχει αξίες. Αν χρησιμοποιούσα έναν πιο ρομαντικό και λαϊκό χαρακτηρισμό θα έλεγα ότι είναι ντόμπροι. Αυτή η αντίληψη ταιριάζει με τον δικό μου χαρακτήρα και γι’ αυτό τόλμησα να συστηθώ στην τοπική αγορά με μια φίρμα που έχει κι αυτή χώρο και λόγο ύπαρξης στην εξίσωση που μόλις περιγράψαμε.Σκοπός μου ήταν και είναι να προσφέρω κι εγώ κάτι στην κοινότητα της Ν. Ιωνίας με το ύφος μου και τις υπηρεσίες που παρέχω.

Πείτε μας πως η Mon Kulur συμπληρώνει τα δικά σας ιδεώδη;
Η Mon Kulur είναι μια εταιρεία η οποία έχει χτιστεί γύρω από συναισθήματα που έχουν ορίσει το τελικό αποτέλεσμα και το ύφος της. Αυτό που την χαρακτηρίζει είναι ότι έχει 4 αξίες οι οποίες συνεισφέρουν πολυδιάστατα στην επιτυχία της.

Διαφάνεια. Όλα τα προϊόντα παρασκευάζονται μπροστά στα ματιά των πελατών μας. Είμαστε τόσο σίγουροι γι’ αυτό που προσφέρουμε που το επιδεικνύουμε συνεχόμενα.

Κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη. Κάνουμε ανακύκλωση.Ελαχιστοποιούμε την σπάταλη κάνοντας δωρεές προϊόντων σε κοινωνικές ομάδες με ανάγκες. Συνεισφέρουμε στον κόσμο της περιοχής με δραστηριότητες (εκμάθηση, ψυχαγωγία).

Ανθρωποκεντρισμός. Το επιχειρησιακό πλάνο είναι στημένο γύρο από την ουσιαστική ανάγκη του ανθρώπου πελάτη, που εξυπηρετείται από τον άνθρωπο – προσωπικό. Οι εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός είναι άχρηστα όταν δεν υπάρχουν χαρούμενοι καταναλωτές που λαμβάνουν αληθινά φιλική εξυπηρέτηση από χαρούμενους εργαζομένους.

Συναίσθημα. Δεν πουλάμε προϊόντα. Προσφέρουμε μια ξεχωριστή εμπειρία. Το κοινό μας βλέπει, μυρίζει, ακούει, αισθάνεται και στο τέλος γεύεται. Είμαστε ένα ευχάριστο διάλειμμά μέσα στην μέρα του, όχι απλά ένα μέρος που θα αγοράσει κάτι να φάει ή να πιει.

Η αγορά είναι γεμάτη αξιόλογες προτάσεις και εναλλακτικές. Το οφείλετε στον εαυτό σας να πειραματιστείτε μέχρι να βρείτε κάτι που πραγματικά αξίζει την τιμή του και την πελατειακή σας αφοσίωση.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πιστεύετε ότι δίνουν στην επιχείρησή σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά;
Παρ όλο που η Μοn Kulur είναι μια δυναμική αλυσίδα καταστημάτων, σκοπός της είναι να εκπέμπει την αίσθηση καταστήματος γειτονιάς. Αυτό είναι ένα κεκτημένο για το οποίο η εταιρία είναι ιδιαίτερα περήφανη και κατευθύνει σε ένα βασικό ποσοστό την στρατηγική της. Εμένα αυτό μου ταιριάζει και μου δίνει την ευχέρεια να περνάω το δικό μου ύφος στο δικό μου μαγαζί και όχι απλά να είμαι ένα πιόνι μιας κάποια συμφωνίας.

Τα προϊόντα μας είναι αδιαμφισβήτητης ποιότητας. Αξίζει να αναφέρουμε όχι δεν έχουμε τίποτα συσκευασμένο. Ο καφές μας καβουρδίζεται τοπικά και είναι πάντα φρέσκος. Οι χυμοί μας είναι συνταγές από φρούτα που επιλέγουν οι ίδιοι οι πελάτες και στύβονται μπροστά τους. Τα κουλούρια μας και τα υπόλοιπα φαγώσιμα πλάθονται και ψήνονται όλα εντός, σε πραγματικό χρόνο.

Ποιος είναι ο κόσμος του καταστήματός σας;
Είναι ο άνθρωπος που έχει λόγο να ναι έξω από το σπίτι. Εργάζεται, σπουδάζει ή υπηρετεί έναν προσωπικό σκοπό. Έχει μια καθημερινότητα έντονη και απαιτητική και έχει ανάγκη από ένα νοηματικό διάλειμμά και να ανεφοδιαστεί διατροφικά. Έχει άποψη και απαιτήσεις, ενώ τείνει να προσέχει τι καταναλώνει. Ξοδεύει τα χρήματα του με σύνεση και εκτιμά την ποιότητα. Θέλει να νιώθει ευπρόσδεκτος, ότι εκτιμάται η παρουσία του όχι με έναν ψεύτικο και τυπικό τρόπο, αλλά με μια αληθινή συμπεριφορά.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους αναγνώστες μας, ώστε να γίνουν πιο επωφελημένοι καταναλωτές;
Όσον αφορά τον χώρο της εστίασης θα έλεγα απλά να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα, την παρασκευή τους ή την προέλευση τους αν αυτό δεν είναι εμφανές, ειδικά αν είναι κάτι που καταναλώνουν σε συχνή βάση. Ένας σοβαρός επαγγελματίας θα χαρεί να απαντήσει, για να μην πω ότι αναζητάει να του γίνονται τέτοιου είδους ερωτήσεις για να διαφημίσει την ποιότητα του. Αν αντιμετωπίσετε δισταγμό ή έλλειψη γνώσεων είναι συνήθως ένα κακό σημάδι. Η αγορά είναι γεμάτη αξιόλογες προτάσεις και εναλλακτικές. Το οφείλεται στον εαυτό σας να πειραματιστείτε μέχρι να βρείτε κάτι που πραγματικά αξίζει την τιμή του και την πελατειακή σας αφοσίωση.

Σταυρούλα & Αθηνά: «Δυστυχώς ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος»

Και για την τρέχουσα περίοδο…
Όπως μας είπε ο κ. Δημητρίου αυτή την εποχή τηρούνται στο κατάστημα όλα τα μέτρα προστασίας των εργαζομένων και των πελατών, όπως έχει ορίσει η Πολιτεία, ενώ συνομιλώντας με τους εργαζομένους, την κα Σταυρούλα και την κα Αθηνά, μας ενημέρωσαν ότι οι πελάτες όταν μπαίνουν στο κατάστημα είναι στην αρχή λίγο διστακτικοί, μετά βλέπουν ότι ακολουθούνται όλα τα μέτρα προστασίας και ανοίγονται. «Δυστυχώς ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος» μας λένε. «Οι πελάτες μας στην αρχή ήταν πιο φοβισμένοι τώρα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα κι εμείς εξυπηρετούμε τον κόσμο όσο καλύτερα μπορούμε, πάντα με την καλή μας διάθεση». Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη μιλήσαμε και με τον Α.Κ. ο οποίος εργάζεται στο τμήμα delivery το οποίο έχει αναπτυχτεί αυτή την εποχή, όπως μας λέει, αλλά πάντα με προσοχή, στο πλαίσιο της ανέπαφης συναλλαγής.

Το Mon Kulur Ν. Ιωνίας βρίσκεται στη Λ. Ηρακλείου 246, τηλ. : 216 070 7000

* Το παραπάνω κείμενο είναι στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής προσφοράς των MonKulur στη Ν. Ιωνία. Κατεβλήθη το συμβολικό αντίτιμο των 70 ευρώ το οποίο θα διατεθεί από την ΙΟΝΙΑΝΕΤ για οικογένεια ατόμου με σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ