Online αιτήσεις, βεβαιώσεις και πιστοποιητικά από τον Δήμο Ηρακλείου

ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΩΝ
Στ. Καραγιώργη 2, Ηράκλειο Αττικής, 14121
2132000102-106
pressirakleio@gmail.com

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Online αιτήσεις, βεβαιώσεις και πιστοποιητικά από τον Δήμο Ηρακλείου Αττικής – Εξυπηρέτηση από την άνεση του σπιτιού χωρίς ουρές και αναμονή…

Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής μπαίνει σε νέα εποχή όχι μόνο ημερολογιακά αλλά και ψηφιακά, δίνοντας πλέον την δυνατότητα στους δημότες του να  εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά, από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, χωρίς να χρειάζεται να χάνουν χρόνο στην ουρά και την αναμονή του γκισέ. Μπαίνοντας από ηλεκτρονικό υπολογιστή, tablet ή smartphone στην ανανεωμένη ιστοσελίδα www.iraklio.gr οι Ηρακλειώτες μπορούν πλέον να υποβάλλουν αιτήσεις για μια σειρά από δημοφιλείς βεβαιώσεις και πιστοποιητικά αλλά και να δηλώνουν συμμετοχή σε προγράμματα του Δήμου καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας (και όχι μόνο κατά την διάρκεια του ωραρίου του Δημοσίου), αυτές να παραλαμβάνονται άμεσα από τις δημοτικές υπηρεσίες και, εξίσου γρήγορα, ο πολίτης να έχει το έγγραφο ή την απάντηση για την οποία έχει αιτηθεί, είτε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο, είτε – στις περιπτώσεις που απαιτείται – με αποστολή στον χώρο του.

Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής είναι πλέον από τους πρώτους που εφαρμόζουν την πραγματική ηλεκτρονική εξυπηρέτηση στην ολοκληρωμένη της μορφή μέσα από την ιστοσελίδα του αλλά την ειδική εφαρμογή Οδηγός Πόλης Ηρακλείου Αττικής (app για android, σύντομα διαθέσιμη και για iOS).

  • Με την πλατφόρμα υποβολής αιτημάτων καθημερινότητας, που ήδη από πέρυσι λειτουργεί με την καινούργια της μορφή, για να μπορούν ηλεκτρονικά οι πολίτες να καταθέτουν αιτήματα που έχουν να κάνουν με επιδιορθώσεις, βελτιώσεις και επεμβάσεις στην υποδομή της πόλης (π.χ. κοπές δέντρων, επισκευή πεζοδρομίων, καθαριότητα κτλ)
  • Με τη νέα πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για βεβαιώσεις, πιστοποιητικά δημοσίου και συμμετοχή σε προγράμματα (π.χ. άδειες γάμου, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας, οικογενειακής κατάστασης, πρόνοιας κτλ).

Όσο αφορά την νέα υπηρεσία, η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή: ο πολίτης μπορεί να μπει στο σύστημα και να υποβάλλει τις αιτήσεις του χρησιμοποιώντας τους ίδιους κωδικούς που έχει στο TaxisNET, ενώ, από εκεί και πέρα, υπάρχει καθοδήγηση για όλα τα απαιτούμενα βήματα. Για όσους χρειάζονται περισσότερη βοήθεια, υπάρχει ειδική ενότητα με αναλυτικές οδηγίες χρήσης.

Ιδού ένα απλό παράδειγμα για τη νέα υπηρεσία αιτήσεων για βεβαιώσεις και πιστοποιητικά:

  • Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα wiraklio.gr
  • Κλικάρουμε την ενότητα Online Εξυπηρέτηση στην πρώτη γραμμή της ιστοσελίδας και ακολούθως επιλέγουμε Αιτήσεις – Βεβαιώσεις – Πιστοποιητικά.
  • Στην ενότητα Πρότυπα Αιτήσεων επιλέγουμε την φόρμα για την συγκεκριμένη αίτηση που θέλουμε κλικάροντας τον αντίστοιχο τίτλο ώστε να κατέβει το σχετικό αρχείο. Όπου χρειάζεται κάνουμε κλικ και στα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
  • Συμπληρώνουμε τη φόρμα της αίτησης στο αρχείο που έχουμε κατεβάσει.
  • Στην ενότητα Υποβολή Αίτησης συμπληρώνουμε τα απαιτούμενα πεδία: τα στοιχεία μας, το είδος της αίτησης και τυχόν παρατηρήσεις που μπορεί να έχουμε.
  • Επισυνάπτουμε την αίτηση που έχουμε συμπληρώσει στο πεδίο Είδος Αίτησης και, όπου απαιτείται, τα δικαιολογητικά στο πεδίο Δικαιολογητικά
  • Πατάμε Υποβολή και έχουμε τελειώσει…

Σε επόμενο βήμα, ο πολίτης θα λαμβάνει από τις δημοτικές υπηρεσίες την απάντηση και τα έγγραφα τα οποία έχει αιτηθεί ή, εάν υπάρχει κάποιο θέμα (π.χ. λείπουν δικαιολογητικά) θα δίδονται οδηγίες για την ορθή επανάληψη της αίτησης.

Μετά την πρώτη του σύνδεση μάλιστα, ο πολίτης θα μπορεί να βλέπει το ιστορικό των αιτήσεων που έχει κατά καιρούς υποβάλλει, μαζί με τα απαιτούμενα έγγραφα σε περίπτωση που επιθυμεί να τα επαναχρησιμοποιήσει.

«Είμαστε περήφανοι γιατί ο Δήμος μας μπαίνει στο 2020 κάνοντας πράξη την πραγματική ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του πολίτη από το Δημόσιο. Μια νέα… σελίδα ανοίγει για τον Δήμο μας στην ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Ο δημότης μας θα μπορεί από το σπίτι του και τον υπολογιστή του να κάνει ηλεκτρονικά αίτηση για έγγραφα που κατά καιρούς χρειάζεται. Στο επόμενο διάστημα θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε συνεχώς τις ηλεκτρονικές μας πλατφόρμες με ακόμα περισσότερες καθημερινές συνδιαλλαγές, ενώ θα εφαρμόσουμε επιπλέον έξυπνους τρόπους και πρακτικές για να κάνουμε την καθημερινότητα και την εξυπηρέτηση των Ηρακλειωτών περαιτέρω πιο απλή και εύκολη», το μήνυμα του δημάρχου Ηρακλείου Αττικής, Νίκου Μπάμπαλου.

«Σας καλούμε όλους να δοκιμάσετε τις δυνατότητες της νέας εφαρμογής που φτιάξαμε για να κάνουμε την καθημερινότητα των Ηρακλειωτών πιο απλή, την συναλλαγή με τον Δήμο και το Δημόσιο πιο εύκολη. Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας για να κάνουμε το Ηράκλειο μια πραγματικά σύγχρονη πόλη που αξίζει να ζεις», σχολιάζει η αντιδήμαρχος Διοίκησης, Κωνσταντίνα Γεωργοπούλου.

Να σημειωθεί ότι για τις υποθέσεις ΚΕΠ ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής έχει ήδη ενταχθεί στην πύλη Ερμής www.ermis.gov.gr για την έκδοση ηλεκτρονικών πιστοποιητικών και από αυτή την υπηρεσία.

 

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ