“Παιχνίδια & Ζωγραφιές” στο προαύλιο του 10ου Δημ. σχολείου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με χαρά σας παρουσιάζουμε το έργο: Παιχνίδια και Ζωγραφιές στον προαύλιο χώρο του 10ου δημοτικού σχολείου, που επιμελήθηκε η κυρία Μαρία Δρίτσα – αρχιτέκτονας και μητέρα μαθήτριας του σχολείου μας και την οποία ευχαριστούμε θερμά για την δωρεά της. Ευχαριστούμε και τους γονείς, που με ζήλο και ενθουσιασμό αφιέρωσαν προσωπικό χρόνο για την υλοποίηση του παραπάνω έργου!   

Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον διευθυντή του σχολείου και τον σύλλογο διδασκόντων για την συναίνεση του και τέλος την Δημοτική Αρχή για την προσφορά μέρους των χρωμάτων. 

Δίνουμε λοιπόν την σκυτάλη στην Δημοτική Αρχή, ευελπιστώντας ότι και εκείνη με την σειρά της θα δείξει τον ίδιο ζήλο και ενθουσιασμό για την εκπλήρωση των δεσμεύσεων της οι οποίες αφορούν τα παρακάτω.

  1. Κατασκευή νέας αίθουσας για την κάλυψη του 10ου τμήματος που θα φιλοξενήσει το σχολείο,μετά την απόσπαση 2 αιθουσών για την κάλυψη της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής αγωγής τον περασμένο Σεπτέμβριο.
  2. Ανακατασκευή αγωνιστικού χώρου (ταρτάν) γηπέδου καλαθοσφαίρησης, το οποίο πλέον είναι επικίνδυνο για την σωματική ακεραιότητα των παιδιών.

Ως Σύλλογος Γονέων, ο σκοπός μας είναι να δουν όλοι πως μπορεί ένα σχολείο να γίνει χαρούμενο και ευχάριστο όταν οι άνθρωποι ενώνουν τις δυνάμεις τους και υπάρχει θέληση.

Με εκτίμηση,
Το ΔΣ του συλλόγου
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων  10ου δημοτικού σχολείου Νέας Ιωνίας
Τήνου 23, τ.κ 14235
τηλ. 210-2791011

Σας στέλνουμε δυο λόγια γραμμένα απο την κυρία Δρίτσα.

“Η ιδέα δημιουργίας παιχνιδιών και αθλητικών δραστηριοτήτων στην αυλή του σχολείου μας εκφράστηκε από τον Σύλλογο γονέων στα μέσα της σχολικής χρονιάς. Δεδομένου ότι δραστηριοποιούμαι στο σχεδιασμό παιδικών χώρων, ανέλαβα την πρωτοβουλία να εκτελέσω έρευνα και σχεδιασμό στον καιρό της καραντίνας. Πέρα από την αισθητική αναβάθμιση που θα προσέφερε μια τέτοια παρέμβαση, η κύρια σκέψη ήταν η ψυχολογική και σωματική άσκηση των παιδιών. Καθώς σήμερα περνούν όλο και περισσότερο χρόνο μπροστά σε οθόνες, σκοπός του όλου εγχειρήματος είναι τόσο η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας όσο και η τόνωση της αλληλεπίδρασής τους, η συνεργασία… το παιχνίδι με τους όρους που γνωρίζουμε καλύτερα οι παλαιότερες γενιές και καλό είναι να περάσουμε και στις επόμενες.

Ολοκληρώνοντας το σχεδιασμό εν μέσω καραντίνας, κοινοποιήθηκαν τα σχέδια σε ομάδα γονέων του σχολείου δειλά και σεμνά, δεδομένων των πρωτόγνωρων και αβέβαιων συνθηκών. Η ιδέα έγινε δεκτή με θέρμη και ενθουσιασμό καθώς έδωσε ελπίδα στους μεγάλους για το μέλλον και προσμονή για επανένωση στα παιδιών με τους φίλους τους. Ήταν, λοιπόν, πιο επίκαιρο από ποτέ το έργο αυτό καθώς θα δώσει στα παιδιά μας την ευκαιρία να εκτονώσουν τη συσσωρευμένη ενέργειά τους με τον ερχομό της νέας σχολικής χρονιάς.

Το αρχικό σχέδιο περιλάμβανε:

  • δύο σχέδια κυκλικής προπόνησης
  • άλμα εις μήκος
  • δύο σχέδια για κουτσό
  • δύο σχέδια λαβυρίνθων
  • φιδάκι
  • σχέδιο με πατουσάκια για στοίχιση των παιδιών σε τριάδες των τάξεών τους για την ώρα της προσευχής

Χρειάστηκε να γίνουν μικρές αλλαγές ως προς τη χωροθέτηση των σχεδίων στο χώρο του προαυλίου. Αυτό έγινε αφ’ ενός για να καλυφθούν απομεινάρια της πανδημίας (ζώνες διαχωρισμου της επιφάνειας προαυλισμού) κατόπιν συνεννόησης με τον Δήμο. Αφ’ ετέρου, οι λοιπές αλλαγές αφορούν σε προσθήκες, αποτέλεσμα του ενθουσιασμού και της όρεξης όλων μας να κάνουμε κάτι παραπάνω κάθε φόρα.

Έτσι, υλοποιήθηκαν ακόμη

  • μια τοιχογραφία σε άλλοτε βανδαλισμένο τοίχο
  • ένα μεγάλο εκπαιδευτικό ρολόι που θα φέρει αποσπώμενους ξύλινους δείκτες
  • εκπαιδευτικό σχέδιο με αριθμούς
  • εκπαιδευτικό σχέδιο με γράμματα
  • βαφή της σκάλας εισόδου του σχολείου
  • φρεσκάρισμα παλαιότερου παιχνιδιού – κουτσό
  • φρεσκάρισμα παλαιότερου ζωγραφικού θέματος επι του δαπέδου και εφαρμογή του σχεδίου στοιχισης των μαθητών επί αυτού
  • γενικές εργασίες αποκατάστασης βανδαλισμών

Κατα την υλοποίηση ήταν συγκινητική η προθυμία, η ομαδικότητα και η ακούραστη προσπάθεια μελών του συλλόγου αλλά και γονέων.Η αποτελεσματικότητα οφείλεται στην υπέροχη συνεργασία όλων, μάθημα που επίσης επιθυμούσαμε εξ αρχής να διδάξουμε στα παιδιά μας με αυτό μας το εγχείρημα.

Μαρία Δρίτσα

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ