ΣΕΠΕ “Γ. Σεφέρης”: 14 Απριλίου Πανελλαδική ημέρα δράσης για τα σχολεία – 17 Απριλίου Μουσική διαμαρτυρία στη Νέα Ιωνία

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»
N. Ιωνίας – Ηρακλείου – Μεταμόρφωσης – Λυκόβρυσης
Μουταλάσκη 64 – 14234 Ν. Ιωνία
6906059765
mail: segseferis@gmail.comgseferis.edu@gmail.com
site: www.syllogos-seferis.gr

Αρ.πρωτ. 204

Ν. Ιωνία 9/4/2021

Προς: τα μέλη μας, τον τύπο, τη ΔΟΕ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Συγκέντρωση στα Προπύλαια στις 18:30 πορεία στη Βουλή

17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗ Ν. ΙΩΝΙΑ

Ουσιαστικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία, με ευθύνη της κυβέρνησης!

Ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που δημιούργησε ή όξυνε η πανδημία!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, αγαπητοί γονείς, μαθητές,

Ένα χρόνο τώρα η πανδημία συνεχίζει και καλπάζει χωρίς φρένο. Η κυβέρνηση οδηγείται σε αλλεπάλληλες παλινωδίες, με αλληλοαναιρούμενες οδηγίες, με συνεχή «άνοιξε – κλείσε», με lockdown πάνω στα lockdown, με τραγικά αποτελέσματα στη ζωή και την υγεία, στη μόρφωση και στα δικαιώματά μας.

Πολλά δημόσια νοσοκομεία, ιδιαίτερα στην Αττική, έχουν μετατραπεί σε νοσοκομεία Covid, οι ΜΕΘ είναι γεμάτες, δεκάδες διασωληνωμένοι βρίσκονται εκτός ΜΕΘ, το υγειονομικό προσωπικό σε εξάντληση.

Έχουν κλείσει πάρκα, χώροι άθλησης, πολιτισμού, κάθε δραστηριότητα που θα μπορούσε, με μέτρα ασφάλειας, να ανακουφίσει λαό και νεολαία από τη δύσκολη καθημερινότητα. Την ίδια στιγμή η καταστολή συνοδεύει την αντιλαϊκή πολιτική!

Όλες οι κυβερνητικές επιλογές στη χώρα μας, αλλά και σε όλες τις χώρες της Ε.Ε., επιβεβαιώνουν ότι κριτήριο της πολιτικής διαχείρισης της πανδημίας δεν είναι η προστασία της υγείας, και οι ανάγκες των λαών, αλλά η στήριξη και τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι από το λεγόμενο «Εθνικό σχέδιο Ανάκαμψης», ούτε μισό € δεν πάει για την κάλυψη των αναγκών για την υγεία και τη μόρφωση του λαού.

Η κυβέρνηση αξιοποίησε την πανδημία ως «ευκαιρία» για να νομοθετήσει σκληρά αντιεκπαιδευτικά μέτρα (αξιολόγηση, τρίμηνα, επαγγελματική εκπαίδευση, τράπεζα θεμάτων, αστυνομία στα πανεπιστήμια κ.α.). Δεν πήρε κανένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων από την αρχή της χρονιάς, με αποτέλεσμα αρκετά από αυτά να παραμένουν κλειστά για πέντε συνεχόμενους μήνες.

Δεν ικανοποίησε το αίτημα για αραίωση των μαθητών ανά τάξη, για επαναλαμβανόμενα τεστ στους μαθητές, είπε ψέματα για την προτεραιότητα των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς. Χιλιάδες μαθητές ξεροσταλιάζουν πίσω από τις οθόνες των υπολογιστών. Οι παιδικοί σταθμοί, τα σχολεία, τα πανεπιστήμια και συνολικά οι εκπαιδευτικές δομές είναι σε διαρκή αναστολή λειτουργίας.

Το μόνο «μέτρο» που ανακοίνωσε η κυβέρνηση είναι το selftest. Για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση μεταφέρει τις δικές της ευθύνες στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς\.

Όλο το διάστημα, της πολύμηνης αναστολής λειτουργίας των σχολείων, της αμφίβολης – σε σχέση με τα εκπαιδευτικά της αποτελέσματα – τηλεκπαίδευσης, δημιουργούνται και οξύνονται εκπαιδευτικά – μαθησιακά κενά. Μεγαλώνει το άγχος, ο φόβος και η ανασφάλεια στα παιδιά. Η πολύμηνη απουσία κοινωνικοποίησης, επαφής με φίλους και αγαπημένες δραστηριότητες αφήνει ισχυρά αποτυπώματα στην ψυχική υγεία των παιδιών μας. Οι επιστημονικές έρευνες και μελέτες, ακόμα και η ίδια η UNICEF, μιλούν για «χαμένη γενιά».

Στο χέρι μας είναι να μην επιτρέψουμε να γίνουν τα παιδιά μας τα μεγαλύτερα θύματα της πανδημίας και της κρίσης! Δε θα αφήσουμε να υπάρξουν «χαμένες» γενιές.

Μαζί με τους υγειονομικούς και όλο τον λαό απαιτούμε εδώ και τώρα:

  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών και υγειονομικών.
  • Πλήρη επίταξη, άνευ όρων, κλινών, κλινικών, κρεβατιών ΜΕΘ, εξοπλισμού εργαστηρίων και του προσωπικού του ιδιωτικού τομέα και ένταξή του στο κρατικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων το αμέσως επόμενο διάστημα απαιτούμε:

  • Άμεσα επαναλαμβανόμενα τεστ, τουλάχιστον ανά εβδομάδα σε όλα τα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ.
  • Προτεραιότητα των εκπαιδευτικών στον εμβολιασμό, υλοποίηση του σχεδίου από σήμερα.
  • Μέτρα για την αραίωση των μαθητών ανά τάξη.
  • Άμεσα μέτρα ενίσχυσης και στήριξης των μαθητών για τις τεράστιες ελλείψεις και τα συσσωρευμένα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί.
  • Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και του νέου συστήματος εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Να μη γίνουν προαγωγικές εξετάσεις σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
Για τη λειτουργία των σχολείων την επόμενη σχολική χρονιά διεκδικούμε από τώρα, η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, να καταθέσουν ολοκληρωμένο σχέδιο για τα σχολεία:
  • Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Κατάργηση – μη εφαρμογή του ν. 4692/2020 που αυξάνει τον μέγιστο αριθμό μαθητών για Νηπιαγωγεία και Δημοτικά στο 25.
  • Κανένα τμήμα πάνω από 20 μαθητές. 15 μαθητές το ανώτερο για Νηπιαγωγεία, Α΄ & Β΄ Δημοτικού, κατευθύνσεις και εργαστήρια στη Β/θμια.
  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και ΕΕΠ – ΕΒΠ σε Α/θμια και Β/θμια. Μονιμοποίηση των χιλιάδων αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία. Κατάργηση το ν. 4589/19 του ΣΥΡΙΖΑ. Κατάργηση των τρίμηνων συμβάσεων, του θεσμού των Ωρομίσθιων και ΑΜΩ, των προσλήψεων εκτός πινάκων. Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών που εργάζονται μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.
  • Κρατικό σχέδιο ανάπτυξης των σχολικών υποδομών, σχεδιασμός για ανέγερση νέων σχολικών μονάδων με βάση τις ανάγκες.
  • Αυξημένη κρατική χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, ώστε να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί όλο αυτό το διάστημα.
  • Αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων και της σχολική ύλης. Εντοπισμός των μαθησιακών κενών που έχουν προκύψει τα δύο τελευταία χρόνια και επιστημονικός – παιδαγωγικός σχεδιασμός για την αντιμετώπισή τους.
  • Να λειτουργήσουν από την αρχή της χρονιάς τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ με προσλήψεις εκπαιδευτικών. Να λειτουργήσουν σε όλα τα Δημοτικά τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας με βάση τις ανάγκες κάλυψης και αναπλήρωσης των κενών. Να επανέλθει ο υπεύθυνος στο Ολοήμερο.
  • Προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε όλα τα σχολεία.
  • Ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Στελέχωση των ΚΕΣΥ με όλο το αναγκαίο προσωπικό, ώστε να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες της αξιολόγησης και των διαγνώσεων των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
  • Να αναβαθμιστούν εδώ και τώρα οι τεχνολογικές υποδομές των σχολείων με ενίσχυση σε πόρους και υλικό όλων των ψηφιακών λειτουργιών των σχολείων, που θα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και δε θα την υποκαθιστούν. Απεμπλοκή των ιδιωτών από τις διάφορες λειτουργίες του σχολείου που τους έχει παραχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας.
  • Κατάργηση όλων των νομοθετικών διατάξεων που γενικεύουν τη λεγόμενη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εκτός πανδημίας, των διατάξεων για τις κάμερες στις τάξεις. Καμία αξιοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας για την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών.
  • Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση στα σχολεία
  • (ν. 4692/2020, Υ.Α. για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό).
  • Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το επόμενο διάστημα:

  • Συμμετέχουμε στη συγκέντρωση την Τετάρτη 14/4 μαζί γονείς και μαθητές!
  • Στηρίζουμε τον αγώνα των φοιτητικών συλλόγων για ανοιχτές σχολές, για να μη μπει πανεπιστημιακή αστυνομία στις σχολές.
  • Συμμετέχουμε στην απεργία και τον ταξικό εορτασμό της Πρωτομαγιάς (6/5) μαζί με τα συνδικάτα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα!
  • Απαντάμε με απεργία εάν η κυβέρνηση τολμήσει να καταθέσει νομοσχέδιο για τα εργασιακά ή για την εκπαίδευση (ατομική αξιολόγηση).
  • Καλούμε συνδικάτα, πολιτιστικούς και αθλητικούς φορείς το Σάββατο 17/04 στις 11.00 π.μ. στη συγκέντρωση στη λαϊκή αγορά του Περισσού, στην πορεία και στις 12.00 στη μουσική διαμαρτυρία στον χώρο της οδού στη Νέα Ιωνία (πρώην Flocafe).

Ούτε βήμα πίσω από τα δικαιώματα μας και τις ανάγκες των παιδιών μας!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΤΙΑΝΑ ΛΙΑΚΟΥ

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ