Ζαχαροπλαστεία «τα Γιούλια»: Υπάρχουν μυστικά στην παρασκευή των προϊόντων μας που περνάνε από γενιά σε γενιά

Η καθημερινότητα τρέχει και τα ρεπορτάζ της εφημερίδας μας σε επιλεγμένες επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς στην περίοδο της καραντίνας συνεχίζονται.

Τα  ζαχαροπλαστεία «τα Γιούλια» στη Ν. Ιωνία, της οικογένειας Αγιακλόγλου, έχουν μια πολύχρονη παράδοση συντροφεύοντας γενιές Ιωνιωτών. Επιπλέον είναι ανάμεσα σ’ αυτές τις επιχειρήσεις που συναναστρέφονται με πολύ κόσμο λόγω της φύσης των προϊόντων τους και που η γνώμη τους γι’ αυτά που όλοι μας βιώνουμε έχει σημασία. Οι ιδιοκτήτες τους μίλησαν στην ΙΟΝΙΑΝΕΤ για την επιχείρησή τους και τις εντυπώσεις τους στην εποχή του κορωναϊού.

Βασική μας αρχή είναι: ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Τα ζαχαροπλαστεία «ΤΑ ΓΙΟΥΛΙΑ» διαθέτουν 3 καταστήματα στη Ν. Ιωνία και εγκαταστάσεις εργαστηρίου, με μια πολύχρονη επαγγελματική διαδρομή στην πόλη μας. Θέλετε να μας περιγράψετε τα βασικά σημεία της επαγγελματικής σας πορείας;
Το μαγαζί μας άνοιξε το 1945 από τον Ευάγγελο Αγιακλόγλου στην οδό Μεσολογγίου 24, στο κέντρο της Νέας Ιωνίας. Το 1974 τα παιδιά του Χρήστος και Σεραφείμ άνοιξαν το εργαστήριο στην οδό Αναγεννήσεως 51 στο οποίο κάνανε και πώληση μέχρι το 1992 όπου επεκταθήκανε στον αρ. 49 της ίδιας οδού. Το 2014 ανοίξαμε το κατάστημα επί της οδού Αλ. Παναγούλη, εργαστήριο και πώληση.

Ποια είναι τα βασικά σας προϊόντα;
Το πολίτικο τσουρέκι μας είναι το πιο γνωστό μας προϊόν και στη συνέχεια η χιονούλα και τα παγωτά μας.

Τι θα λέγατε σε κάποιον για να προσέλθει και να γευτεί τα προϊόντα σας;
Τα προϊόντα μας πρώτα τα τρώνε τα παιδιά μας και οι οικογένειές μας και μετά τα βγάζουμε στην παραγωγή. Η αγάπη και η φροντίδα που τους δίνουμε είναι ίδια για όλα χωρίς εξαιρέσεις.

Υπάρχουν κάποια «μυστικά» στην παρασκευή τους;
Βεβαίως υπάρχουν μυστικά που περνάνε από γενιά σε γενιά, αλλά η βασική μας αρχή είναι ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ και η αγάπη στην παρασκευή τους.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα βασικά σας πλεονεκτήματα ως επιχείρηση;
Είναι η προσωπική σχέση μας με τους πελάτες και η πίστη στην παράδοση η οποία «παντρεύεται» με τις νέες τεχνολογίες.

Πώς βιώνετε επαγγελματικά αυτή την εποχή της υγειονομικής κρίση;
Έχουμε διατηρήσει το ίδιο προσωπικό, με μείωση τζίρου και ο λόγος είναι ότι προσπαθούμε συνεχώς να καλυτερεύουμε τις υπηρεσίες μας.

Λαμβάνετε στην εργασία σας μέτρα ατομικής προστασίας, για τους εργαζόμενούς σας;
Λόγω της φύσης της εργασίας πάντα τηρούσαμε μέτρα ατομικής υγιεινής, τώρα λίγο πιο σχολαστικά.

Πώς παρατηρείτε τις αντιδράσεις του κόσμου, προσαρμόστηκε στα μέτρα;
Σίγουρα προσαρμόστηκε ο κόσμος και δείχνει μεγαλύτερη υπομονή στις μεγάλες ουρές που δημιουργούνται.

Πώς σας αντιμετωπίζουν οι οικογένειές σας επιστρέφοντας στο σπίτι; Είναι επιφυλακτικές επειδή έρχεστε σε επαφή με αρκετό κόσμο, έχει αλλάξει η καθημερινότητά σας;
Ξέρουν ότι προσέχαμε, και προσέχουμε τώρα με περισσότερη λεπτομέρεια. Αυτή την περίοδο έχουμε έρθει πιο κοντά στα παιδιά μας κάνοντας δραστηριότητες που θα μας απασχολήσουν όλους μαζί.

Τι θα ζητούσατε ως επιχείρηση να προσέξει ο δήμος σε σχέση με την τοπική αγορά;
Η καθαριότητα είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα στο οποίο τα πηγαίνει πολύ καλά ο δήμος μας. Ενα δύσκολο θέμα στην καθημερινότητα της αγοράς είναι το parking που αν βελτιωθεί κι αυτό θα βοηθήσει πολύ τα μαγαζιά.

Το παραπάνω κείμενο είναι στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής προσφοράς των ζαχαροπλαστείων «τα Γιούλια».

Κατεβλήθη το συμβολικό αντίτιμο των 70 ευρώ το οποίο θα διατεθεί από την ΙΟΝΙΑΝΕΤ για οικογένεια ηλικιωμένων, με κινητικό πρόβλημα.

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ