Ανακοινώσεις της “Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών”

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Στις 4-6-2019 συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ και εξέτασε τα παρακάτω θέματα:
ΘΕΜΑ 1ο: «Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού  αποσπασμένης σε ελληνόγλωσσες μονάδες του εξωτερικού ».
ΘΕΜΑ 2o: «Υπαγωγή  εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για μετάθεση  –  τοποθέτηση  εντός  Π.Υ.Σ.Π.Ε.,  έτους  2019 »
ΘΕΜΑ 3ο: «Σύνταξη και οριστικοποίηση πινάκων κενών οργανικών θέσεων κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 Γενικής και Ειδικής Αγωγής της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας για τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς που  εμπίπτουν  στις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 5  του Π.Δ. 50/1996  ( 45 /τ. Γ΄/ 8-9-1996 ), έτους  2019».
ΘΕΜΑ 4ο: «Τοποθέτηση σε κενές θέσεις διευθυντών σε σχολικές μονάδες της Β΄ Αθήνας»

  • Ο αιρετός της Αγωνιστικής Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (Α.Σ.Ε.) στη συνεδρίαση για τα πρώτα δυο (1ο-2ο) θέματα τοποθετήθηκε  θετικά στις αιτήσεις των συναδέλφων.
  • Στο 3ο θέμα τοποθετήθηκε και κατέθεσε δήλωση (ακολουθεί παρακάτω,) με προτάσεις στο Συμβούλιο γιατί τα οργανικά κενά δεν αποτυπώνονται σωστά με βάση τις θέσεις που έχουμε καταθέσει ως εκπαιδευτικό κίνημα, και δε συμφωνούν με τις σύγχρονες ανάγκες και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
  • 15 μαθητές σε κάθε τμήμα Νηπ/γείου. Σύγχρονα κτήρια για την εγγραφή όλων των προνηπίων – νηπίων. Οργάνωση και λειτουργία των Νηπιαγωγείων με παιδαγωγικά κριτήρια.
  • 15 μαθητές στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού, καθώς και 20 στις Γ΄, Δ΄, Ε΄, και Στ΄ τάξεις.
  • Υπεύθυνος σε κάθε Ολοήμερο Σχολείο, κανένας αριθμητικός περιορισμός στη δημιουργία – λειτουργία τμημάτων.
  • Ίδρυση Τμημάτων Ένταξης σε όλα τα σχολεία. Δύο τμήματα ένταξης σε 12/θέσια σχολεία. Κάλυψη όλων των αναγκών σε παράλληλη στήριξη και των Τμημάτων Ένταξης, αποκλειστικά από ειδικευμένο Εκπ/κό προσωπικό. Ένας Εκπ/κός για κάθε κάθε παιδί που χρειάζεται παράλληλη στήριξη.
  • Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών που δεν καλύπτονται απ’ την παραπάνω πρόταση, σε Γενική και Ειδική Αγωγή μετά από πρόταση των Συλλόγων Διδασκόντων του κάθε σχολείου.
  • Όλα τα κενά που θα προκύψουν μετά τη σημερινή οποιαδήποτε απόφαση του ΠΥΣΠΕ να ανακοινωθούν και να δίνονται όλα για κάλυψή τους στις επόμενες συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ

Για το 4ο θέμα κατέθεσε, επίσης, δήλωση για το ρόλο που έχουν οι διευθυντές στο νέο σχολείο. Αποτελούν κρίκο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που εφαρμόζεται στην εκπαίδευση μέσα από το νομοθετικό πλαίσιο όλων των τελευταίων κυβερνήσεων, που προσαρμόζει το σχολείο στις ανάγκες τις αγοράς και καθορίζει τελικά τον χαρακτήρα του. Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και τις κυβερνητικές πολιτικές θα κληθεί να εφαρμόσει ο διευθυντής ενός σχολείου και  εδώ θα ελέγχεται από τους ανωτέρους του, το Υπουργείο, την κυβέρνηση.

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Β΄ Αθήνας (το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

ΣΑΡΔΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (τακτικός αιρετός ΠΥΣΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ) τηλ.6949665631
Email: sardelis65@yahoo.gr

ΛΙΑΚΟΥ  ΝΤΙΑΝΑ (αναπληρωματική αιρετή) τηλ. 6944797461
Email: dianaliakou@gmail.com

Παραθέτουμε τους πίνακες με τα κενά  ΠΕ 70 , ΠΕ 70Ειδικής Αγωγής,  ΠΕ 60 και ΠΕ 60 Ειδικής Αγωγής:

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ70 2019
Α/Α ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΛΑΔΟΣ ΚΕΝΑ
1 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΕ70 3
2 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
3 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
4 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
5 13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ70 2
6 13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΕ70 3
7 14ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 1
8 14ο ΔΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ70 3
9 14ο ΔΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
10 15ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΕ70 2
11 16ο ΔΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ70 1
12 16ο ΔΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
13 19ο ΔΣ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 2
14 1ο ΔΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ70 1
15 1ο ΔΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ70 1
16 1ο ΔΣ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΠΕ70 4
17 1ο ΔΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕ70 1
18 1ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΠΕ70 3
19 1ο ΔΣ ΝΕΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΠΕ70 1
20 1ο ΔΣ ΠΕΥΚΗΣ ΠΕ70 1
21 1ο ΔΣ ΠΑΠΑΓΟΥ ΠΕ70 1
22 1ο ΔΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΠΕ70 2
23 2ο ΔΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΠΕ70 1
24 2ο ΔΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΕ70 2
25 2ο ΔΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΕ70 1
26 2ο ΔΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΠΕ70 1
27 2ο ΔΣ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΠΕ70 1
28 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΠΕ70 3
29 2ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 2
30 2ο ΔΣ ΝΕΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΠΕ70 1
31 2ο ΔΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΠΕ70 1
32 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕ70 4
33 3ο ΔΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΠΕ70 1
34 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ70 2
35 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΕ70 1
36 3ο ΔΣ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΠΕ70 2
37 3ο ΔΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕ70 1
38 3ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 1
39 3ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΠΕ70 3
40 3ο ΔΣ ΝΕΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΠΕ70 1
41 3ο ΔΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
42 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΦΙΣΙΑ ΠΕ70 1
43 4ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 3
44 4ο ΔΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 2
45 5ο ΔΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ70 2
46 5ο ΔΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΕ70 3
47 6ο ΔΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΕ70 1
48 6ο ΔΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕ70 1
49 7ο ΔΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ70 2
50 7ο ΔΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΕ70 1
51 7ο ΔΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
52 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΕ70 1
53 8ο ΔΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ70 1
54 8ο ΔΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΕ70 6
55 9ο ΔΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ70 1
56 9ο ΔΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ70 1
57 ΔΣ ΕΚΑΛΗΣ ΠΕ70 3
58 ΔΣ ΝΕΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΠΕ70 1
59 10ο ΔΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 3
60 12ο ΔΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ (ΚΛΕΙΣΤΟ) ΠΕ70 8
61 2ο ΔΣ ΕΚΑΛΗΣ – ΖΑΝΝΕΙΟ (ΚΛΕΙΣΤΟ) ΠΕ70 6
62 3ο ΔΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ (ΚΛΕΙΣΤΟ) ΠΕ70 4

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ70 ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2019
Α/Α ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΛΑΔΟΣ ΚΕΝΑ
1 10ο Δ.Σ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΕ70 ΤΕ 1
2 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ (ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΕ70 ΤΕ 1
3 1ο Δ.Σ. ΠΑΠΑΓΟΥ (ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΕ70 ΤΕ 1
4 1ο Δ.Σ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΕ70 ΤΕ 1
5 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΕ70 ΤΕ 1
6 6ο Δ.Σ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΕ70 ΤΕ 1
7 1ο ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ70 3
8 ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ70 3
9 ΣΜΕΑΕ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ70 2
10 ΕΙΔΙΚΟ Δ.Σ. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕ70 2

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ60 2019
Α/Α ΣΧΟΛΙΚΉ ΜΟΝΆΔΑ ΚΛΑΔΟΣ ΚΕΝΑ
1 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕ60 1
2 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΠΕ60 1
3 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΠΕ60 1
4 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΠΕ60 1
5 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΨΥΧΙΚΟΥ ΠΕ60 1
6 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΠΕ60 1
7 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΕ60 1
8 7ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ60 1
9 8ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΠΕ60 1
10 16ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΠΕ60 1

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ60 ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2019
Α/Α ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΛΑΔΟΣ ΚΕΝΑ
1 1ο ΝΗΠ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
2 1ο ΝΗΠ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
3 1ο ΝΗΠ ΠΑΠΑΓΟΥ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
4 1ο ΝΗΠ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
5 1ο ΝΗΠ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
6 3ο ΝΗΠ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
7 3ο ΝΗΠ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
8 3ο ΝΗΠ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
9 4ο ΝΗΠ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
10 4ο ΝΗΠ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
11 4ο ΝΗΠ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
12 5ο ΝΗΠ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
13 5ο ΝΗΠ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
14 6ο ΝΗΠ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ60 ΤΕ 1
15 7ο ΝΗΠ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
16 8ο ΝΗΠ ΚΗΦΣΙΑΣ ΠΕ60 ΤΕ 1
17 9ο ΝΗΠ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
18 11ο ΝΗΠ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΕ60 ΤΕ 1
19 14ο ΝΗΠ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
20 15ο ΝΗΠ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
21 19ο ΝΗΠ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
22 22ο ΝΗΠ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΤΕ ΠΕ60 ΤΕ 1
23 1ο ΝΗΠ ΕΙΔΙΚΟ ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟ ΠΕ60 1
24 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΠΕ60 1

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Α.Σ.Ε. Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

H φοίτηση όλων των παιδιών σε δομές Προσχολικής Αγωγής, άρα και η εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο, δεν είναι απλά και μόνο μια διευκόλυνση των γονιών, αλλά πρωτίστως μια παιδαγωγική και κοινωνική αναγκαιότητα, που αφορά την ανάπτυξη, την εκπαίδευση και τη διαπαιδαγώγηση των προνηπίων και νηπίων.

Ως παράταξη (ΑΣΕ-ΠΑΜΕ) δηλώσαμε ευθύς εξαρχής ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με το άρθρο 33 του νόμου 4521/26-2-2018, δεν υλοποιεί το βασικό αίτημα που βρίσκεται στην προμετωπίδα των διεκδικήσεων των εκπαιδευτικών σωματείων και των γονιών για «Δίχρονη, Δωρεάν, Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας»!

Η εκτίμησή μας στηρίχτηκε στο ότι η κυβέρνηση δεν πήρε με τον νόμο αυτό κανένα μέτρο για την εφαρμογή της Δίχρονης, δεν προέβλεψε ούτε έναν διορισμό, ούτε ένα ευρώ για κτηριακές υποδομές και δυστυχώς η ίδια η ζωή την επιβεβαιώνει!

Ενώ η ρύθμιση που πέρασε στον νόμο για το νέο Λύκειο-εξεταστικό κέντρο προβλέπει προκάτ λυόμενες αίθουσες που θα παραμείνουν για 4-6 χρόνια στις υπάρχουσες αυλές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων-Λυκείων, δείχνει πού το πάει τελικά η κυβέρνηση.  Πρόκειται για πρόκληση και κοροϊδία, αλλά αναμενόμενη αφού πρόκειται για μια κυβέρνηση που έκοψε ακόμα και το κονδύλι των 140 εκατομμυρίων ευρώ, που ήταν για κτηριακές υποδομές για εφαρμογή της Δίχρονης στον κρατικό προϋπολογισμό για το 2019!

Επιπλέον, το νέο σύστημα «προσλήψεων-διορισμών» στην ουσία οδηγεί σε απολύσεις και Νηπιαγωγών.

Οι όροι υποβάθμισης με της οποίους η κυβέρνηση πάει να εφαρμόσει τη Δίχρονη Προσχολική βαρύνουν τόσο αυτήν, όσο και όσους, σε πολιτικό και συνδικαλιστικό επίπεδο, έβαλαν πλάτη σ’ αυτό κινούμενοι στη λογική των ψίχουλων, του να ξεκινήσει και βλέπουμε κ.λπ.

Από την άλλη η ΚΕΔΕ, αφού διεκδίκησε και πήρε την ευθύνη για τη λειτουργία των παιδικών σταθμών ζήτησε στην αρμοδιότητά της και τα νηπιαγωγεία!! Και όλα αυτά τη στιγμή που χιλιάδες παιδιά αποκλείονται, κάθε χρόνο, από της δομές γιατί δεν επαρκούν.

Παράλληλα τον τελευταίο καιρό η Διεύθυνση  σε συνεργασία με τις δημοτικές  αρχές  της περιοχής της Β΄ Αθήνας,  σε μια προσπάθεια  εύρεσης χώρων για τη στέγαση των προνηπίων  και για να αθωώσει  και να διευκολύνει τους  δήμους  που δεν έκαναν τίποτε όλο το προηγούμενο διάστημα για να ανταποκριθούν στην εφαρμογή της Δίχρονης Π.Α, προτείνει τη λειτουργία τμημάτων ως παραρτήματα  των υπαρχόντων νηπιαγωγείων, σε  αίθουσες εκδηλώσεων, τραπεζαρίες, με συμπτύξεις τμημάτων, καταργήσεις αιθουσών διδασκαλίας ειδικών μαθημάτων, μετακινήσεις  μαθητών  σε άλλα σχολεία μακριά από τον τόπο κατοικίας τους , με τοποθετήσεις προκάτ σε  προαύλια  σχολείων, σε αίθουσες παιδικών σταθμών κι άλλα τέτοια «μπαλώματα».

Καλεί σε συναντήσεις  Διευθυντές  δημοτικών σχολείων και  Προϊστάμενες  νηπιαγωγείων ζητώντας  μάλιστα τη σύμφωνη  γνώμη τους ή ακόμα και την έγκριση των προτάσεων της  από τους συλλόγους  διδασκόντων, μεταφέροντας έτσι  την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς. Αλήθεια, ποιο  νομικό  πλαίσιο  υπαγορεύει  κάτι τέτοιο; Οι συνάδελφοι δεν έχουν καμιά δουλειά  να  εμπλακούν  σε  μια  τέτοια  διαδικασία.

Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (ο συνδυασμός που στηρίζει το ΠΑΜΕ) έχουμε αναδείξει έγκαιρα, δημόσια με συγκεντρώσεις, αλλά και σε συναντήσεις με τους Δημάρχους της Β΄ Αθήνας το συνολικό πρόβλημα της σχολικής στέγης στους Δήμους της,  που αφορά όχι μόνο την άσχημη κατάσταση που βρίσκονται πολλά από τα υφιστάμενα κτήρια, αλλά και  την άμεση ανάγκη ανέγερσης νέων σχολικών μονάδων.

Θεωρούμε επιβεβλημένη την άμεση εφαρμογή του Νόμου που προβλέπει την υποχρεωτική Δίχρονη Προσχολική Αγωγή σε δομές του ΥΠΠΕΘ που εξυπηρετούνται από νηπιαγωγεία στα γεωγραφικά όρια των δήμων. Υπάρχει ο αναγκαίος χρόνος για μπορέσει η κάθε δημοτική αρχή να εξασφαλίσει της αναγκαίους χώρους με τις απαιτούμενες προδιαγραφές που προβλέπονται.

Καλούμε τα Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών να πάρουν αποφάσεις καλώντας τους συναδέλφους να απορρίψουν της μεθοδεύσεις υπουργείου – Διεύθυνσης – δήμων  που  είναι σε βάρος  των μαθητών μας και δικαιώνουν την πολιτική των περικοπών, την απραξία  και την προχειρότητα των παραπάνω φορέων.

Δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις με την εκπαίδευση των παιδιών μας, πόσο μάλλον για τα πρώτα τους βήματα στο σχολικό περιβάλλον. Αντιπαλεύουμε αυτή την αντιλαϊκή, αντιεκπαιδευτική πολιτική στον χώρο της Προσχολικής Αγωγής! Απαιτούμε ουσιαστική αναβάθμιση του Δημόσιου Νηπιαγωγείου.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: 

Να καλυφθεί άμεσα η ανάγκη για Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή πανελλαδικά, ώστε όλα τα προνήπια να φοιτήσουν στα δημόσια Νηπιαγωγεία, με εξασφάλιση των αναγκαίων κτηριακών αναγκών και των αντικειμενικά αυξημένων αναγκαίων μόνιμων διορισμών Νηπιαγωγών και βοηθητικού προσωπικού!   Παράλληλα, όλα τα παιδιά ως 4 χρόνων να έχουν τη θέση τους σε δημόσιους παιδικούς σταθμούς! 

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • Χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες λειτουργίας των Νηπιαγωγείων χωρίς να επιβαρύνονται οι οικογένειες. Καμία εμπλοκή Δήμων, ΜΚΟ και επιχειρήσεων στη λειτουργία τους.
  • Γενναίο πρόγραμμα ίδρυσης και λειτουργίας νέων Νηπιαγωγείων. Δέσμευση χώρων και χρηματοδότηση για την ανέγερση Νηπιαγωγείων αλλά και Παιδικών Σταθμών.
  • Μαζικοί διορισμοί μόνιμων Νηπιαγωγών. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων Νηπιαγωγών και όλων των ελαστικά εργαζόμενων στην Προσχολική Αγωγή. Εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με των μονίμων και μέτρα στήριξής τους (μετακίνηση, διαμονή, διατροφή). Μείωση ωραρίου Νηπιαγωγών – εξίσωση ωραρίου Εκπ/κών ΠΕ με ΔΕ.
  • 15 παιδιά ανά τμήμα. Κατάργηση του ΠΔ 79, καμία υποχρεωτική μετακίνηση μαθητών. Καμία κατάργηση ή συγχώνευση νηπιαγωγείων ή τμημάτων.
  • Τμήματα Ένταξης και Ειδικά Νηπιαγωγεία για όλα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Κάλυψη όλων των αιτήσεων για Παράλληλη Στήριξη με μία Νηπιαγωγό ανά παιδί.
  • Ουσιαστική λειτουργία των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων. Με πλήρη σίτιση, μαγειρεία και τραπεζαρία, χώρους ξεκούρασης, βοηθητικό προσωπικό.
  • Ενιαίο, επιστημονικό, αναβαθμισμένο σύγχρονο παιδαγωγικό πρόγραμμα με ευθύνη του κράτους, καθώς δεν μπορεί το περιεχόμενο της παρέμβασης να είναι διαφοροποιημένο και αποσπασματικό.

Ούτε βήμα πίσω από την ανάγκη και δυνατότητα να φοιτούν το 2019 όλα τα παιδιά στην Προσχολική Αγωγή!

4 Ιουνίου 2019

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ