Δήμος Νέας Ιωνίας: Ο απολογισμός για την αντιμετώπιση της “Μήδειας”

Ο Δήμος Νέας Ιωνίας για την κακοκαιρία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο απολογισμός του Δήμου Νέας Ιωνίας κατά την κακοκαιρία «Μήδεια»

Ο Δήμος Νέας Ιωνίας αισθάνεται την υποχρέωση να ενημερώσει τους πολίτες με έναν συνοπτικό απολογισμό για την εβδομάδα που πέρασε και την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας «Μήδεια», αλλά και το μέγεθος των προβλημάτων που κλήθηκε να αντιμετωπίσει.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: Μετά από ενημέρωση της Πολιτικής Προστασίας για εκδήλωση έντονων καιρικών φαινομένων, η Διεύθυνση περιβάλλοντος και το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας έθεσε σε επιφυλακή ομάδες εργαζομένων (εργατών και χειριστών μηχανημάτων) για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Ο Δήμος μας είχε εξασφαλίσει μεγάλη ποσότητα αλατιού παρά το γεγονός ότι και η Περιφέρεια Αττικής ενίσχυσε το έργο με δυο προμήθειες μεγάλων ποσοτήτων αλατιού. Τα συνεργεία μας από το βράδυ της Δευτέρας 15 Φεβρουαρίου επιχείρησαν με ρίψεις αλατιού καθώς και εκχιονισμού σε κεντρικά σημεία και όχι μόνο με τους φορτωτές του Δήμου. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν γκρέιντερ για τη διάνοιξη των δρόμων, κυρίως σε οδούς με μεγάλες κλίσεις, όπως επίσης και άλλου τύπου οχήματα με αλυσίδες που έριξαν αλάτι για να μείνει λειτουργική και ασφαλής κάθε γειτονιά της πόλης μας.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ: Ο Δήμος μας και η Διεύθυνση Κοινωνικής Υπηρεσίας διέθεσε θερμαινόμενο χώρο για τους ευάλωτους συμπολίτες μας στο ΚΑΠΗ στην οδό ΙΚΑΡΙΑΣ για να προστατευτούν από το ψύχος. Κατά την κακοκαιρία φιλοξενήθηκε ένα άτομο με την φροντίδα της Διεύθυνσης Κοινωνικής Υπηρεσίας και με την επίβλεψη της Δημοτικής Αστυνομίας.

ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ: Από την πρώτη στιγμή προσπαθήσαμε να μη χαθεί ούτε ένας εμβολιασμός και ορίσαμε συγκεκριμένο προσωπικό για τη μεταφορά ευπαθών ατόμων σε εμβολιαστικά κέντρα σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Πριν την κακοκαιρία θέσαμε σε 24ωρη λειτουργία γραμμή υποστήριξης για κάθε συμπολίτη μας που έχει ανάγκη, ενώ τα τηλέφωνα των αιρετών και των υπηρεσιακών στελεχών (Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι, Πολιτική Προστασία) ήταν διαρκώς διαθέσιμα για τους δημότες και τις επιχειρήσεις της πόλης.

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ: Από την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου επιχειρούν καλαθοφόρα οχήματα για κοπές και κλαδέματα επικίνδυνων δέντρων, ενώ συνεργεία εργατών κήπων συνεχίζουν το κλάδεμα και την αποκομιδή πεσμένων δέντρων σε πεζοδρόμια και σε πλατείες.

Από την κακοκαιρία καταγράφηκαν 50 ολοκληρωτικά πεσμένα δέντρα σε πεζοδρόμια και πλατείες του Δήμου. Επεμβήκαμε σε περίπου 80 περιπτώσεις σπασμένων κλαδιών σε δέντρα, τα οποία μεταφέρονται σε ειδικό χώρο στο ΟΑΚΑ προκειμένου να γίνει η διαδικασία πολτοποίησης των κλαδιών για την παραγωγή εδαφοβελτιωτικού και κοπής των κορμών των δέντρων.

Υπήρξαν αρκετά προβλήματα με την ηλεκτροδότηση των οικιών και ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία με τη ΔΕΔΔΗΕ για την αποκατάστασή τους. Δεν υπήρξαν ιδιαίτερα προβλήματα με την ΕΥΔΑΠ, παρά ένα μόνο, όπου λόγω της διακοπής ύδρευσης, η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας προσέφερε ποσότητες εμφιαλωμένου νερού για τις ανάγκες της οικογένειας.

Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και τον απεριόριστο σεβασμό μας στους εργαζόμενους του Δήμου μας, στην Καθαριότητα, στο Πράσινο, στην Κοινωνική Υπηρεσία, στη Δημοτική Αστυνομία, αλλά πρωτίστως στους πολίτες για την υπομονή και την αμέριστη κατανόηση και έμπρακτη συμπαράσταση που επέδειξαν σε μια πρωτοφανή για την τελευταία 10ετία τουλάχιστον κακοκαιρία.

Κάντε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here