“Ιδιαίτερα ή Φροντιστήριο;”, του Γλωσσολόγου-Καθηγητή Βασίλη Παρασκευά

Βασίλης Παρασκευάς Γλωσσολόγος - Καθηγητής.
Βασίλης Παρασκευάς, Γλωσσολόγος - Καθηγητής.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Ή ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Το δίλημμα «Ιδιαίτερα ή Φροντιστήριο» ταλαιπωρεί συχνά τους αγχωμένους γονείς που θέλουν να προσφέρουν το καλύτερο στα παιδιά τους.

Πολλές φορές οι γονείς δελεάζονται από τις φαινομενικές ευκολίες που προσφέρουν τα ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι: «ακούγονται» πιο οικονομικά, το παιδί δεν «χάνει χρόνο», μπορούν να «ελέγχουν τον καθηγητή». Πολλές φορές δελεαζόμαστε επίσης από διάφορες «υποσχέσεις» σχετικά με την πρόοδο των παιδιών μας.

ΩΣΤΟΣΟ, το ιδιαίτερο μάθημα κρύβει πραγματικούς κινδύνους μακροπρόθεσμα, γιατί του λείπουν ορισμένα βασικά και ουσιαστικά χαρακτηριστικά, τα οποία αποτελούν de facto μέρος μιας εμπεριστατωμένης εκπαιδευτικής εμπειρίας.

Σε ένα ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ Φροντιστήριο ή Κέντρο Ξένων Γλωσσών, οι μαθητές παρακολουθούν ένα προσεγμένο πρόγραμμα σπουδών και μελέτης, με χρονοδιάγραμμα και συγκεκριμένους στόχους. Το Κέντρο θέτει το ρυθμό για τη διδασκαλία, οι μαθητές προχωράνε αφομοιώνοντας την ύλη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και δεν μένουν πίσω.

Ένα προσεγμένο Φροντιστήριο θα παραμείνει ΕΝΗΜΕΡΟ σχετικά με τις επιστημονικές μεθοδολογίες διδασκαλίας, οι οποίες έχουν βασικό γνώμονα τη διευκόλυνση των μαθητών και τη διεξαγωγή των μαθημάτων με ευχάριστο και εύκολο τρόπο. Υποστηρίζεται, επίσης, η ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ της πιο σύγχρονης ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και των μέσων, με επαγγελματισμό και συνέπεια.

Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι τα παιδιά μας ΠΕΙΘΑΡΧΟΥΝ καλύτερα στο σπίτι, με τους γονείς «από πάνω τους». Πρέπει να συνυπάρξουν σε μια μικρή κοινωνία, αποκτώντας παράλληλα κρίσιμες και απολύτως απαραίτητες κοινωνικές και διαπροσωπικές ικανότητες που μόνο σε ένα σύνολο μαθαίνονται.

Η ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ βοηθά στην εκμάθηση, μέσω της παρακίνησης (motivation), βάζοντας στόχους και παίρνοντας παράδειγμα από τους συνομήλικούς μας. Ειδικά την ξένη γλώσσα, θα τη χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον για να ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ με άλλους, να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ, να σπουδάσουμε, να ταξιδέψουμε, να επιχειρήσουμε… Ο μικρόκοσμος της τάξης δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για την προετοιμασία μας για το μέλλον.

Όλα τα παραπάνω πραγματοποιούνται σε ένα ΑΡΤΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ Κέντρο Ξένων Γλωσσών ή Φροντιστήριο. Γι’ αυτό πρέπει πάντα να επιλέγουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας, το καλύτερο για την εκπαίδευσή τους, όπου οι ικανότητές τους θα αναπτυχθούν με τον βέλτιστο τρόπο και θα προχωρήσουν με σταθερά βήματα, χωρίς να απογοητεύονται, χωρίς να σπαταλούν το χρόνο τους και τα χρήματα των γονιών τους.

Β. Παρασκευάς
Γλωσσολόγος – Καθηγητής.

Κάντε ένα σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ